Není to samozřejmě přímá úměra, ale je důležité mít na paměti, že reklama je v dnešní době a při dnešní tržní ekonomice opravdu důležitým faktorem. Je jasné, že bez správného a kvalitního výrobku nebo bez těch profesionálních služeb by veškerá reklama zkrachovala, ale mnohdy jen samotný dobrý produkt či služba a přijatelná cena nestačí. Zvláštně v dnešní době, kdy se firmy a společnosti předhánějí, kdo udělá danou věci lépe, levněji a pro zákazníka tak dostupněji. Mezi nimi proto musíte být vidět a nezapadnout do šedého průměru!
Produkt, dobrý obchodník a reklama
„Přesně takhle bych to viděl já. Jako majitel hned několika firem si myslím, že vím, o čem mluvím. Respektive, tímto se řídím já a ono to vychází. Možná jsem vychytal dobrou dobu na rozjezd několika podniků a vybral zrovna služby a produkty, které lidé potřebovali. Před pár lety jsem nezáviděl stavebním firmám, když neměli do čeho píchnout, dneska nevědí, kam dřív, natolik je práce zedníků, stavbyvedoucích a ostatních ceněna. Já vsázím na kvalitní a dobrý produkt nebo službu. Neváhám pro výrobu obětovat únosné maximum, chci vše kvalitní. Také služby provozujeme na nejvyšší úrovni, podobně jak to hlásá výroba bannerů, do které jsme investovali. Na popud mého reklamou oslněného syna. A ono to vážně přineslo plody“ diví se pan Kastelán.
„Dlouho do mě s bannerem hučel, dlouho jsem říkal, je to zbytečné. Pak jsem povolil, dokonce jsme uzavřeli z hecu sázku. Prohrál jsem, tvrdil jsem, že to nikoho nepřiláká. Nechali jsme je vyrobit pro všechny firmy, umístili na viditelná místa. Syna jsem najal jako konzultanta v oblasti reklamy. Sladil nám všechny brožury, dbá na reklamní předměty a drobnosti, které já nevidím. Tisk hlavičkových papírů by mě osobně nikdy nenapadl. A musím uznat, vypadá to jednotně a elegantně“ dodává uznale pan Kastelán.